چه زمانی به نیم طبقه پانل راک نیاز داریم؟

قفسه راک

چه زمانی به نیم طبقه پانل راک نیاز داریم؟

خرید نیم طبقه پانل راک و پانل پله

آیا به دنبال افزایش فضای انبار یا تاسیسات خود هستید؟ آیا خرید فضای بیشتر یا اجاره یک ساختمان اضافی بسیار پرهزینه است؟

اگر همین طور است، پس باید به فکر تهیه یک نیم طبقه پانل راک باشید. این قفسه ها نه تنها نسبت به اجاره یا خرید فضای بیشتر، بسیار مقرون به صرفه هستند، بلکه هنگام ساختن طبقات نیم طبقه می توانند فضای ساختمان شما را دو برابر کنند.

در ادامه، ما به شما دلایلی مهم برای در نظر گرفتن ساختن طبقه های نیم طبقه را ارائه می دهیم تا ببینید که چگونه می تواند فضای کسب و کار شما را کاملا متحول کند.

  • ساخت طبقات نیم طبقه باعث افزایش فضای ذخیره سازی می شود.

سطوح نیم طبقه می تواند تقریباً فضایی را که در انبار دارید دو برابر کند. با نصب این قفسه ها یک فضا با اندازه مورد دلخواه در فضای شما ایجاد میشود.

این فضا بر روی یک ستون و سازه تیرآهن ساخته شده است که کمترین تأثیر را بر فضای پلان اصلی دارد و حتی می تواند برای استفاده بر اساس کالای موجود سفارشی شود. اگر ساختمان به اندازه کافی بلند باشد، حتی ممکن است بتوانید طبقات اضافی را در بالای سطوح نیم طبقه اضافه کنید. همه اینها بسیار مقرون به صرفه تر از اجاره فضای اضافی است.

علاوه بر این، تمام محل کار شما را در یک مکان نگه می دارد، بنابراین می توانید کسب و کار خود را متمرکز کنید و در زمان صرفه جویی کنید.

  • ارزش را افزایش می دهد

اگر شما مالک ملکی هستید، قطعا اضافه کردن نیم طبقه صنعتی به ارزش و قیمت فروش تسهیلات شما می افزاید. با ساخت و ساز افقی این سازه ها و عدم گسترش به فضای بیرون، فضای قابل استفاده را افزایش می دهید بدون اینکه هزینه خرید زمین بیشتر و نیاز به ساختن سازه روی آن داشته باشید.

  • نصب آسان

طراحی و نصب پلان نیم طبقه پانل راک بسیار آسان است. میتوانید با طراحی یک نقشه نصب شروع کنید و برای طراحی و اندازه گیری میتوانید از مشاوران پارس قفسه کاوه کمک بخواهیدو طرح دقیق به همراه نقشه ی 3D از آنچه در اختیار خواهید داشت، داشته باشید.

نیم طبقه پانل راک از تیرهای فولادی متصل به بتن برای ایجاد قاب ساخته خواهد شد. سپس با در نظر گرفتن بارهایی که روی نیم‌ساخت ذخیره می‌شود، روی کفپوش مناسب برای کار پوشانده می‌شود. مرحله آخر، اتصال راه پله های نیم طبقه، نرده ها و هر گونه دروازه ایمنی بار مورد نیاز برای دسترسی ایمن به سطح کف است. اینها برای تسهیل سلامت و ایمنی و مطابقت با مقررات ساختمان تهیه شده اند.

به دلیل ساختار مدولار آنها، بسیار متنوع هستند. آنها می توانند ساختارهای موقت یا دائمی باشند که به شما امکان می دهند در آینده آنها را اضافه کنید، حذف کنید یا دوباره طراحی کنید. اگر کسب و کاری دارید که در حال رشد است یا قصد دارید در آینده گسترش دهید نیز این روش بسیار مفید است.
  • استفاده منعطف

فضای نیم طبقه نباید فقط برای ذخیره سازی انبار باشد. در واقع، آنها مجموعه ای از کاربردهای دیگر دارند که برای هر فضایی عالی خواهد بود.

از این نیم طبقه پانل راک میتوانید یک بخش اداری جدید روی انبار یا حتی فضایی برای یک بخش یا تیم جدید ایجاد کنید و کسب کار بعدی خود را نیز در همان قسمت گسترش دهید. موقعیت مرتفع آن را به چشم اندازی بسیار جذاب تر از ایجاد یک دفتر کوچک در گوشه های تاریک و پر سر و صدا طبقه انبار تبدیل می کند.

همچنین ممکن است به فضایی در انبار نیاز داشته باشید که به عنوان اتاق آموزش و یا استراحت و یا مکانی برای برگزاری جلسات ارائه دهد. شاید در بخواهید پذیرایی از مشتریان خود انجام دهید یا در حال آموزش کارکنان خود باشید، یا ممکن است به مکانی برای صرف ناهار برای نیروی کار خود نیاز داشته باشید. یک نیم طبقه می تواند این امکانات را بدون از بین بردن فضا از کف فراهم کند.

  • امکان سازمان دهی

افزایش فضا همچنین به شما این امکان را می دهد که امکانات خود را بهتر سازماندهی کنید.

اگر اقلام و موجودی دارید که روی اقلام دیگر انباشته می‌شوند، فضای اضافی به شما امکان می‌دهد تا موجودی خود را با کارایی بیشتری ذخیره کنید. این به شما امکان می دهد تا کار بسیار بهتری داشته باشید و به شما امکان می دهد چیزها را به راحتی و سریع پیدا کنید.

همچنین با گسترش کسب و کار شما از اجاره امکانات اضافی جلوگیری می کند. داشتن اقلام در دو مکان، به خصوص اگر نزدیک به هم نباشند، می تواند مشکل ساز و ناکارآمد باشد. ممکن است متوجه شوید که مجبور هستید اقلامی را بین مکان‌ها ارسال کنید، یا از دو مکان مختلف موجودی ارسال کنید، در حالی که همه اینها می‌تواند زیر یک سقف انجام شود.

حتی اگر تصمیم دارید از نیم طبقه پانل راک برای اهداف اداری و تفریحی استفاده کنید، باز هم به سازماندهی شما کمک می کند. شما مکانی برای تجهیزات اداری و سوابق خواهید داشت که به کارهای روزمره کسب و کار شما تجاوز نمی کند.

  • اجازه گسترش را می دهد

همانطور که تجارت شما گسترش می یابد، اگر شروع به رشد بیشتر در کسب و کار خود کنید و به فضایی بیشتر از فضای خود نیاز پیدا کنید، گزینه های دیگر غیر از نیم طبقه صنعتی، شامل خرید یا اجاره فضای بیشتری می شوند که می تواند هزینه بیشتری داشته باشد. علاوه بر این، ممکن است نتوانید آن را به انبار فعلی خود نزدیک کنید و باعث مشکلات لجستیکی و احتمال از دست دادن کارکنان شود.

این شما را با یک دوراهی مواجه می کند. می توانید هزینه فضای اضافه شده را بپردازید یا به طور کامل جابجا شوید. این یک فرآیند پرهزینه و بزرگ است که به سود و زمان کاری شرکت شما نیز کمک خواهد کرد. هر دوی این مشکلات با نیم طبقه پانل راک قابل حل شدن است.

قفسه راک

پانل پله

ویژگی ها و مزایای سیستم نیم طبقه پانل راک
به طور کلی میتوان مزایای نیم طبقه پانل راک را در چند خط زیر دسته بندی کرد:
  • نصب سریع و آسان این قفسه ها
  • کم هزینه بودن
  • استفاده از فضا در بهترین حالت ممکن
  • عدم نیاز به عملیات ساختمانی پرهزینه
  • نصب نیم طبقه بدون استفاده از سازه سوله یا انبار
  • امکان استفاده از بالابر صنعتی یا لیفتراک جهت گذاشت و برداشت بار در طبقه ها

تیم پارس قفسه کاوه با چندین سال تجربه در طراحی و نصب انواع قفسه انباری راک و ایزی راک و… در خدمت شماست تا بهرین راه حل های موجود را به شما عرضه دارد.

در صورت نیاز به هر گونه مشاوره میتوانید از طریق تلفن های زیر با ما در تماس باشید.

09120563551
09037245551
09129248429

خرید قفسه راک

دیدگاه‌ها 0

*
*