چگونه قفسه فروشگاهی با کیفیت بالا را شناسایی کنیم

قفسه فروشگاهی

چگونه قفسه فروشگاهی با کیفیت بالا را شناسایی کنیم

برای استعلام قیمت قفسه سوپر مارکتی کلیک کنید.

قفسه ی سوپر مارکتی مکانی است که مصرف کنندگان می توانند بسیاری از محصولات مورد نیاز خود را پیدا کنند. محصولات زیادی وجود دارد که قفسه ها ممکن است داشته باشند، اما مهم است که بتوانید آنهایی را که با کیفیت هستند شناسایی کنید تا پول خود را برای چیزی که برای شما خوب نیست هدر ندهید. اطلاعات زیر پنج روش مختلف برای تشخیص کیفیت یا نبودن محصول را مشخص می‌کند تا زمانی که در بازار مواد غذایی هستید، بتوانید تصمیمات آگاهانه‌تری در مورد خرید خود بگیرید.

چرا قفسه های سوپر مارکتی مهم هستند؟

  • قفسه ها مهم هستند زیرا مکانی را برای مشتریان برای مرور و خرید محصولات فراهم می کنند.
  • قفسه ها همچنین در معرفی محصول نقش دارند و می توانند به افزایش فروش کمک کنند.
  • علاوه بر این، قفسه سوپرمارکتی می تواند به سازماندهی و یافتن آسان محصولات کمک کنند.
  • در نهایت می توان از قفسه های سوپرمارکت برای ایجاد زیبایی کلی دلپذیر در فروشگاه استفاده کرد.

خرید قفسه دیواری

چگونه قفسه های سوپر مارکت با کیفیت را شناسایی کنیم

هنگامی که به دنبال قفسه ی سوپرمارکتی هستید، مهم است که کیفیت قفسه ها را شناسایی کنید. چند راه وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید:

  1. به ساختار کلی قفسه نگاه کنید. آیا از مواد مرغوب ساخته شده است؟ آیا محکم و خوش ساخت است؟
    براکت های قفسه را بررسی کنید. آیا آنها از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند؟ آیا آنها به درستی روی قفسه ها محکم شده اند؟
  2. لبه های قفسه ها را بررسی کنید. آیا صاف و یکدست است؟ آیا هیچ نقصی در پایان وجود دارد؟
    قفسه را با بارگیری وزنه آزمایش کنید. آیا زیر وزن به خوبی تحمل می کند؟ آیا قفسه ها هم سطح هستند یا از وسط آویزان هستند؟
  3. در مورد گارانتی بپرسید آیا سازنده در قفسه های خود گارانتی ارائه می دهد؟ مدت زمان گارانتی چقدر است؟
  4. به جزئیات نگاه کنید. راه دیگری برای تشخیص کیفیت بالای قفسه‌ها، بررسی سطح جزئیاتی است که در ساخت آنها وجود دارد. آیا آنها ساده و سرراست هستند یا جزئیات و تزئینات پیچیده ای دارند؟ زیبایی شناسی کلی را در نظر بگیرید.

  5. زیبایی‌شناسی کلی را در نظر بگیرید. آیا آنها ارزان و ضعیف به نظر می رسند؟ یا ظاهری شیک و خوش ساخت دارند؟

قفسه های سوپر مارکتی با کیفیت بالا را شناسایی کنیم

وقتی صحبت از قفسه های سوپرمارکت به میان می آید، چند چیز وجود دارد که می توانید برای اطمینان از اینکه محصولی با کیفیت بالا دریافت می کنید، به دنبال آنها باشید. اینجا نکاتی وجود دارد:

ضخامت قفسه ها را بررسی کنید. قفسه‌های سوپرمارکت‌های با کیفیت بالا از مواد ضخیم‌تر ساخته می‌شوند، که به این معنی است که دوام بیشتری خواهند داشت و در طول زمان احتمال تاب برداشتن آن‌ها کمتر است.
ساختار قفسه ها را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که واحد قفسه بندی از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است که به طور ایمن در کنار هم قرار گرفته اند.
پایان قفسه ها را بررسی کنید. قفسه‌های باکیفیت‌تر سطح صاف‌تر و یکدست‌تری خواهند داشت که زیباتر به نظر می‌رسد و تمیز کردن آن آسان‌تر است.
گارانتی را در نظر بگیرید. بسیاری از تولیدکنندگان محصولات خود را ضمانت می‌کنند، بنابراین اگر نگران خرید قفسه‌های پایین‌تر هستید، به دنبال واحدی باشید که با گارانتی خوب همراه باشد.

خرید قفسه دیواری فروشگاهی

چگونه یک طرح بندی قفسه های سوپرمارکت را برنامه ریزی کنیم؟

چیدمان قفسه سوپر مارکتی شما می تواند تاثیر زیادی بر فروش داشته باشد. در اینجا چند نکته در مورد نحوه برنامه ریزی یک چیدمان خوب وجود دارد که باعث افزایش فروش و کارآمدتر شدن فروشگاه شما می شود.

1. محصولات خود را بشناسید.

قبل از شروع به برنامه ریزی چیدمان خود، کمی وقت بگذارید تا در مورد محصولاتی که می فروشید اطلاعات کسب کنید. ابعاد آنها چقدر است؟ وزن آن ها چه مقدار هست؟ جریان ترافیک در فروشگاه شما چگونه است؟ دانستن این موارد به شما کمک می کند تا بهترین راه را برای چیدمان قفسه ها و نمایشگرهای سوپرمارکت خود تعیین کنید.

2. از وسایل، عاقلانه استفاده کنید.

وسایلی مانند میزها، قفسه‌ سوپرمارکت و استند فروشگاهی را می‌توان برای ایجاد انواع چیدمان‌های مختلف استفاده کرد. به این فکر کنید که می خواهید مشتریان چگونه در فروشگاه شما حرکت کنند و چه نوع محصولاتی را می خواهید به نمایش بگذارید. سپس، از وسایل برای ایجاد طرحی استفاده کنید که از آن اهداف پشتیبانی کند.

3. جریان عبور و مرور مشتری را در نظر بگیرید.

چیدمان فروشگاه شما باید با در نظر گرفتن وضعیت عبور و مرور مشتری در بین قفسه طراحی شود. شما باید برای مشتریان مسیر را آسان کنید تا آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند و بدون ناامید شدن یا گم شدن در فروشگاه حرکت کنند. چیدمان خود را مطابق با آن برنامه ریزی کنید و مطمئن شوید که فضای زیادی برای راهروها و خطوط خروج باقی می گذارید.

4. به جزئیات توجه کنید.

جزئیات کوچک در چیدمان شما می تواند تفاوت زیادی در ظاهر و احساس کلی فروشگاه شما ایجاد کند. در مورد چیزهایی مانند طرح های رنگی، قفسه دیواری ، تابلوها و نورپردازی دقیق باشید تا با هم کار کنند تا فضایی جذاب ایجاد کنند که خرید را تشویق می کند.

خرید استند چیپس و پفک

نحوه قرار دادن قفسه سوپر مارکتی

هنگام قرار دادن قفسه های سوپرمارکت، عوامل زیر را در نظر بگیرید:
– چیدمان فروشگاه: قفسه ها باید در راهروها نزدیک به هم قرار گیرند تا زمان پیاده روی کاهش یابد و در مرکز که محصولات بیشتری در دسترس است فاصله بیشتری داشته باشند.
-انواع محصولات: برخی از محصولات از نزدیک‌تر بودن به جلوی قفسه سود می‌برند، در حالی که برخی دیگر ممکن است در قسمت عقب بهتر عمل کنند.
-تعداد اقلام در هر ردیف: سعی کنید اقلام در هر ردیف را در حدود 12 یا 13 نگه دارید تا خریداران بتوانند همه آنها را بدون نیاز به چرخش ببینند.
-پهنایی را هدف قرار دهید که به دو نفر اجازه دهد بدون برخورد با یکدیگر در کنار هم راه بروند.
-عمق قفسه: مطمئن شوید که قفسه ها به اندازه کافی عمیق هستند تا محصولات با بالا یا پایین تماس نداشته باشند، که باعث هدر رفتن فضا و کاهش سرعت خریداران می شود.

منبع

دیدگاه‌ها 0

*
*