بهترین قفسه بندی انباری

قفسه راک

بهترین قفسه فلزی انباری

بهترین قفسه فلزی برای انباری شما کدامست؟

چرا قفسه های انبارهای صنعتی مهم هستند؟ سازمان یک تأسیسات برای انبارش، فقط به اندازه قفسه بندی انبار صنعتی که آنها استفاده می کنند بستگی دارد. نوع مناسب قفسه می تواند کارایی عملیات شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد، زیرا در صورت استفاده صحیح، مکان یابی اقلام و ذخیره مقدار زیادی کار شما را آسان تر می کند. علاوه بر این، بهینه سازی ذخیره سازی می تواند به معنای تفاوت بین نیاز یا عدم نیاز به گسترش و ایجاد انبار دیگر باشد. با این حال، بسیاری از صاحبان انبارها هنگام تصمیم گیری بین گزینه های قفسه بندی دچار مشکل می شوند.

خرید قفسه ایزی راک 2 متری

قفسه بندی انبار

قفسه فلزی انباری جزء ضروری همه محیط های کاری است. قفسه ی انبار نه تنها کارایی را به حداکثر می رساند، بلکه بهره وری و ایمنی همه کارگران را افزایش می دهد.

اگرچه قفسه بندی انباری تنها یکی از عواملی است که به اثربخشی یک کسب و کار در حال اجرا کمک می کند، مطمئناً بسیاری از انبارها به منظور توسعه نتایج، افزایش سود و کاهش حوادث و صدمات در محل کار، از آن استفاده کرده اند.

اولین قدم در ایجاد یک تاسیسات کاربردی و سازماندهی شده این است که سیستم ذخیره سازی انبار خود را انتخاب کنید. البته این را نمی توان ساده انگاشت. سیستم های ذخیره سازی یک سرمایه گذاری بزرگ هستند که باید با مشخصات مشتری شرکت شما و نوع محصولاتی که ذخیره می کنید مطابقت داشته باشد.

فضای ذخیره سازی

یافتن فضای ذخیره سازی مناسب برای در محل کار می تواند با گزینه های زیادی برای ذخیره تمام تجهیزات شما دشوار باشد. با این حال، بسیار مهم است که شما سیستم های ذخیره سازی کافی در محل خود داشته باشید تا بتوانید تمام محصولات خود را در جایی ذخیره کنید که بتوان به آنها دسترسی پیدا کرد و تا حد امکان بازیابی کرد.

در کنار شفاف سازی روش های ذخیره سازی، مهم است که هنگام انتخاب تجهیزات ذخیره سازی و قفسه فلزی انباری برای کسب و کار خود، ایمنی کارمندان خود را نیز در نظر بگیرید. بنابراین، در این مقاله، با شما در مورد یافتن سیستم‌های ذخیره‌سازی محل کار مناسب برای شرکت خود با در نظر گرفتن روش‌های عملیاتی و ایمنی صحبت می‌کنیم تا بتوانید بیشترین بهره را از تجهیزات ذخیره‌سازی خود ببرید.

قفسه بندی صنعتی

این قفسه بندی به طور خاص برای محیط های سنگین طراحی شده است. طیف وسیعی از راه حل های ذخیره سازی وجود دارد که برای مشاغل تجاری مورد استفاده قرار می گیرند – برای مثال، تولیدی ها و کارخانجات مواد شوینده، لوازم صنعتی، تولیدی قطعات ماشین و… در این مکان ها از قفسه بندی سنگین  نگهداری استفاده می شود، اما در هر کدام چقدر فضا برای انبارش کالاها استفاده میشود؟

درک انواع مختلف قفسه انباری و نقاط قوت آنها در محیط های انبار مهم است که در زیر راهنمای مختصری است که به شما در رفع نیازهای قفسه بندی کمک می کند.

پالت راک و پانل راک

موفقیت هر کسب و کاری به این بستگی دارد که آنها چقدر می توانند تقاضای مشتریان خود را برآورده کنند و این می تواند از طریق برنامه ریزی موثر برای بهینه سازی، کارایی، خدمات و کیفیت به دست آید. برای انبارها از سیستم های قفسه پالت برای نگهداری کالاهای سنگین استفاده می شود تا از عملکرد ایمن شرکت اطمینان حاصل شود و هزینه ها و کارهای وقت گیر کاهش یابد. حرکت و حمل کالاها برای سیستم های رکاب پالت از طریق سیستم های لیفتراک و/یا سایر دستگاه های بالابر حاصل می شود.

این سیستم های قفسه فلزی قوی و بادوام در اندازه های مختلف موجود هستند و با توجه به طراحی آنها امکان بهینه سازی آسان فضای ذخیره سازی را فراهم می کند. این قفسه ها مطابق با مقررات SEMA و FEM هستند که باعث طراحی ایمن ، نصب و استفاده از ذخیره سازی می شوند.

اگر اطلاعات کافی در مورد این دو قفسه بندی و تفاوت میان آن ها را ندارید میتوانید از طریق این لینک در مورد این دو مدل قفسه بندی بیشتر مطالعه کنید.

قفسه بندی پرچ سنگین

قفسه پرچ طیف وسیعی از مزایای طولانی مدت را برای استفاده صنعتی ارائه می دهد. ابتدا، قفسه بندی پرچ چیست؟ این قفسه ها یک سیستم قفسه بندی فولادی است که برای نصب آسان از مونتاژ بدون پیچ و مهره استفاده می کند. سه نوع اصلی قفسه بندی پرچ وجود دارد که سیستم قفسه بندی سنگین برای محیط های انبار ایده آل ترین است.

این سیستم های قفسه بندی انبار خاص، سیستم های ذخیره سازی قوی برای هر کاربرد هستند. آنها پشتیبانی باورنکردنی را ارائه می دهند و بسیار متنوع و انعطاف پذیر هستند.

به طور کلی، سیستم قفسه بندی پرچ یک طراحی هوشمند است که دارای کیفیت و سادگی است و برای نیازهای انبارداری مناسب است ، چه به دنبال ذخیره کالاهای سنگین و چه کالاهای سبک وزن باشید، قابلیت اطمینان یکی از مهمترین نکات فروش آن است.

قفسه بندی کانتی لور

قفسه کانتی لور یکی دیگر از انواع قفسه فلزی انباری هستند این سیستم‌های قفسه‌بندی به طور ایده‌آل برای ذخیره‌سازی کالاهای حجیم، طولانی و بزرگ که نمی‌توانند در سیستم‌های ذخیره‌سازی استاندارد قرار بگیرند، استفاده می‌شوند. کالاها می توانند شامل چوب، لوله، گچ تخته و موارد دیگر باشد.

قفسه های کنسولی از پایه های محکم با بازوها و بریس ها برای نگهداری ایمن و ایمن محصولات استفاده می کنند. این سیستم های قفسه بندی خاص زمان جابجایی را برای بارهای طولانی کاهش می دهند و همچنین دسترسی آسان تر به انبار می کنند.

 قفسه بندی سیمی

قفسه بندی سیمی زیبایی و عملکرد را ترکیب می کند تا یک راه حل کارآمد قفسه بندی برای انبارها ارائه دهد. قفسه های سیمی بند کناری یا پشتی ندارند و می توانید از هر طرف به آنها دسترسی داشته باشید. اگر دید، گردش هوای بدون مانع، و بهداشت اولویت در محل شما هستند، این نوع قفسه بندی را در نظر بگیرید.

قفسه های سیمی را برای نگهداری وسایل سبک تر انتخاب کنید. زیرا این قفسه به اندازه پرچ یا قفسه فولادی بادوام و محکم نیست و اندازه‌های محدودی دارد.

از طرف دیگر، قفسه‌بندی سیمی به خوبی روی چرخ‌گیرها نصب می‌شود و به عنوان یک راه‌حل ذخیره‌سازی سیار عالی است. دارای پیکربندی های سفارشی متعدد با گزینه هایی برای نصب دیواری و نصب قفسه های شیب دار است.

 

 قفسه بالکی راک

قفسه بندی بالکی راک یک راه حل ذخیره سازی سنگین است که برای انبارهایی که به دنبال به حداکثر رساندن فضا هستند مناسب است. این قفسه بادوام است و یک گزینه قفسه فلزی قابل اعتماد برای روی هم چیدن جعبه های دستی ارائه می دهد. قفسه‌های بالکی می‌توانند به راحتی برای تحرک روی چرخ‌ها نصب شوند.

قفسه فلزی مناسب می تواند انبار شما را منظم تر نگه دارد، از موجودی انبار محافظت کند، ایمنی کارکنان را بهبود بخشد و در هزینه شما صرفه جویی کند.

اهداف نهایی یک مرکز ذخیره سازی به خوبی سازماندهی شده عبارتند از:
  • صرفه جویی در زمان؛
  • بهینه سازی فضای ذخیره سازی؛
  • سازماندهی موجودی
  • امکان ارسال و دریافت سریع و کارآمد.
  • تقویت حفاظت از محصول؛
  • کاهش خطرات؛
  • بهبود حاشیه سود

خرید قفسه انباری

قفسه بندی انبار بهبود فضاهای کاری

تمام انواع قفسه فلزی انباری در محیط های صنعتی و سنگین آزمایش می شوند تا از حفاظت و ایمنی افراد در محیط کار اطمینان حاصل شود. وجود تجهیزات مناسب در انبارها به طور قابل توجهی به گردش کار و کارایی در کل طبقه کمک می کند، بنابراین اگر به دنبال بهبود و بهینه سازی فضای کاری انبار خود هستید، نگاهی بهتر به انواع قفسه بندی ذکر شده در این مقاله بیندازید و در صورت نیاز به مشاوره برای خرید میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

09120563551
09037245551
09129408429
دیدگاه‌ها 0

*
*