قفسه صنعتی راک برای اقلام کوچک

قفسه بندی راک

قفسه صنعتی برای اقلام کوچک

برای خرید قفسه صنعتی کلیک کنید

شما ممکن است صاحب یک فروشگاه آنلاین باشید که محصولات مختلف، کوچک تا بزرگ، یا شاید در صنعت قطعات خودرو به فروش می‌رساند. هر دو نیاز به راه حل های ذخیره سازی بهتری برای تعداد بی شماری از قطعات کوچک یا اقلام موجود در انبار شما دارند.

اگر به دنبال ایده های نوآورانه برای نگهداری اشیاء کوچک هستید، به جای درستی آمده اید. در ادامه بخوانید تا بیاموزید که چگونه راه حل های ساده می توانند به شما در سازماندهی حتی کوچکترین موارد برای کسب و کارتان کمک کنند.

کابینت های ذخیره سازی

یک ایده عالی برای ذخیره ابزار شامل استفاده از کابینت های ذخیره سازی است. این یک افزودنی عالی برای هر انباری است. می توانید با خیال راحت قطعات کوچک را قفل کنید، از جمله مواردی که نیازی به کشیدن آنها ندارید. می توانید کابینت ها را با سطل ها و سینی هایی که با SKU (واحد نگهداری موجودی) های مختلف علامت گذاری می کنید، تقویت کنید

سیستم های قفسه آویز

راه دیگری که می توانید فضای انبار خود را بهینه کنید استفاده از سیستم قفسه آویز است. این سیستم یکپارچه از سوراخ ها، تخته ها و مجموعه ای از لوازم جانبی تشکیل شده است. سیستم های قفسه آویز برای یک کارگاه شلوغ عالی هستند. شما به طیف گسترده ای از انواع مختلف تجهیزات نیاز دارید که در صورت نیاز می توان آنها را با خیال راحت ذخیره کرد

خرید قفسه ایزی راک

سیستم قفسه بندی با سطل های استورپاک

یک سیستم قفسه بندی قابل تنظیم با سطل های استورپاک می تواند برای نگهداری اقلام سبک تا متوسط ​​در انبار شما یا در قسمت انباری خانه استفاده شود. این قفسه بندی در هر حالت تک و کنار هم موجود است، بنابراین در صورت نیاز به تغییر مجدد چیدمان برای انبارهایی که مدتی استفاده نشده شده یا انبارهایی که برای گسترش در آینده برنامه ریزی شده اند، انعطاف پذیری دارند.

می‌توانید سینی‌های روی هم و ظروف ذخیره‌سازی بخرید که فضا را به حداکثر می‌رسانند و در عین حال موجودی را به راحتی در دسترس نگه می‌دارند.

 

سطل استورپاک چیست؟

سطل های استورپاک محبوب ترین گزینه برای سطل های ذخیره سازی هستند. این سطل‌ها از پلی پروپیلن مقاوم ساخته شده‌اند که با طراحی به هم پیوسته روی هم چیده می‌شوند که انباشتگی ایمن را تضمین می‌کند و از پخش شدن سطل‌ها در زیر بار جلوگیری می‌کند، همچنین دارای یک جلوی زاویه‌دار هستند که دسترسی آسان را برای چیدن فراهم می‌کند.

خرید قفسه صنعتی 2 متری

پالت ابزارها

یکی دیگر از انتخاب های مقرون به صرفه قفسه بندی پانل های لوور است. به سادگی آنها را بر روی هر دیوار (عمودی یا مسطح) یا سیستم ذخیره سازی نورد نصب کنید. می توانید انواع مختلفی از سطل ها را روی پانل ها قرار دهید. پانل های لوور دارای گزینه های مختلفی برای صرفه جویی در فضا هستند که می توانند مطابق با نیازهای شما پیکربندی شوند.

پالت ابزار

برای خرید قفسه صنعتی کلیک کنید.

دیدگاه‌ها 0

*
*