مزایای استفاده از قفسه پالت راک

مزایای استفاده از قفسه پالت راک

قفسه پالت راک انبار یکی از مهمترین گزینه ها برای شرکت هایی است که انبار و مراکز توزیع خود را راه اندازی می کنند. هنگامی که شما در نظر دارید برای انبار خود را قفسه بندی کنید، بسیاری از سوالات نیاز به پاسخ دارند. در این مقاله، ما به حقایق نگاه می کنیم و شما را از طریق برخی از سوالاتی که باید بپرسید راهنمایی می کنیم:

قفسه بندی پالت انبار چیست؟

قفسه‌ پالت راک یک زیر دسته از قفسه های صنعتی میباشد. قفسه پالت راک انباری این امکان را فراهم می‌آورند که کالاها به‌جای افقی به صورت عمودی و ایمن ذخیره شوند تا فضای ذخیره‌سازی موجود را بهینه کرده و فضای کف را ذخیره کنند. آنها سیستم های قفسه باربری هستند که اپراتورهای لیفتراک به قرار دادن و بازیابی پالت ها یا اقلام منفرد ذخیره شده در قفسه دسترسی دارند.

در مورد انبارداری، قفسه بندی یا قفسه بندی صنعتی یکی از کارآمدترین راه ها برای ایمن و سازماندهی محصولات شماست. در اینجا برخی از مزایای متعدد استفاده از قفسه بندی یا قفسه بندی صنعتی آورده شده است:

  • افزایش دید

وقتی محصولات در قفسه‌ پالت راک نگهداری می‌شوند، دیدن و دسترسی به آن‌ها بسیار راحت‌تر از زمانی است که در سطل‌ها یا روی زمین نگهداری می‌شوند. آنها خطر آسیب دیدگی کمر در اثر خم شدن یا خم شدن را کاهش می دهند. این باعث می شود موجودی محصولات خود را آسان تر کنید و آنچه را که در انبار دارید پیگیری کنید.

  • سازمان بهبود یافته

قفسه ها روشی مرتب و مرتب برای نگهداری اقلام فراهم می کنند و پیدا کردن آنچه را که نیاز دارید آسان تر می کند. این می تواند باعث صرفه جویی در زمان و افزایش کارایی در محل کار شود.

  • ایمنی پیشرفته

قفسه‌ پالت راک به گونه‌ای طراحی شده‌اند که محکم و پایدار باشد و از سقوط اقلام از قفسه‌ها و آسیب رساندن به کارگران جلوگیری کند. علاوه بر این، قفسه بندی نگهداری اقلام در ارتفاع بیشتر را آسان می کند، اما همچنان برای لیفتراک ها قابل دسترسی است.

  • حداکثر فضا

هنگام نگهداری محصولات در قفسه پالت راک، فضای بیشتری برای اهداف دیگر مانند راهروها، تجهیزات و ماشین آلات در دسترس است. این می تواند با کاهش خطرات سفر و افزایش قدرت مانور در فضاهای تنگ به بهبود ایمنی کمک کند.

  • مقرون به صرفه

قفسه بندی صنعتی یک راه حل ذخیره سازی بسیار مقرون به صرفه است که می تواند در درازمدت در هزینه کسب و کار صرفه جویی کند. هنگامی که محصولات به درستی سازماندهی و ذخیره می شوند، کسب و کارها می توانند از ضرر و زیان ناشی از کالاهای گم شده یا آسیب دیده جلوگیری کنند. علاوه بر این، قفسه‌ پالت راک می تواند با محافظت از آنها در برابر آلودگی، گرد و غبار و سایر خطرات زیست محیطی، به افزایش عمر محصول کمک کنند.

قفسه بندی صنعتی

چگونه قفسه پالت راک انبار را طراحی کنیم؟

هر قفسه پالت راک مورد استفاده در انبار باید با درک فضای کف و سطوح موجودی طراحی شود. علاوه بر این، قفسه بندی باید به طور خاص برای اندازه، شکل و وزن محصولاتی باشد که عملیات شما ذخیره می کند. همچنین مهم است که تمام قفسه بندی ها طبق دستورالعمل های سازنده تنظیم و نگهداری شوند. استفاده از قفسه پالت دست دوم یا دست دوم می تواند برای عملکرد شما خطرناک باشد اگر محصول به خطر بیفتد یا مطابق دستورالعمل سازنده استفاده نشود.

طراحی و چیدمان قفسه پالت راک باید دسترسی به وسیله تجهیزات جابجایی مواد را با در نظر گرفتن عرض راهرو، ردپای قابل استفاده و ارتفاع قفسه نیز در نظر بگیرد. طرح قفسه بندی باید با تجهیزات حمل مواد مورد استفاده سازگار باشد. عرض راهرو یک اولویت است و لحن را برای کارایی تسهیلات تعیین می کند. عرض راهرو توسط دایره چرخشی لیفتراک هایی که برای چیدن انبار و دوباره پر کردن استفاده می شود، تعیین می شود.

علاوه بر این، طرح باید جایگاه های بارگیری و تخلیه، نقاط دسترسی اضطراری، روشنایی کافی و هرگونه فعالیت دستی را در نظر بگیرد.

تیم پارس قفسه کاوه با سالها تجربه در اجرا و نصب انواع قفسه بندی ، ارائه خدمات دهی در زمینه طراحی پلن به صورت 3D و اجرا با تیم نصاب حرفه ای در زمینه نصب قفسه پالت راک، پانل راک، قفسه بندی فروشگاهی و… در خدمت شما عزیزان میباشد.

برای دریافت مشاوره میتوانید با کارشناسان حرفه ای ما از طریق شماره های زیر در تماس باشید.

09120563551
09017245551
09129408429

خرید قفسه پالت راک

خرید قفسه

دیدگاه‌ها 0

*
*